Söndag

Hejsan! Jag kan ju börja med att säga att kvällen igår blev inte alls som jag hade tänkt mig, Jag blev så äckligt full, jag kommer knappt ihåg nåt från igår :S
Det började med iaf att jag tog några öl på krogen och sen drog vi till Emil och fortsatte dricka och sen helt plötsligt så slår det bara till :S Jag har blåmärken lite överallt så jag antar att jag inte kunde stå på benen igår alltså =/  Så känner att det var droppen plus att det hände massa annat dramatik :S
Och idag skulle det vara meningen att jag skulle plugga hela dagen men jag har varit så jävla bakis, så jag visste inte vart jag skulle ta vägen..
Men ska väl försöka ta tag i pluggandet för annars kommer jag bara komma efter som alltid :S

Men ska kolla på film med mamma, pappa och Tobbe nu, pluggandet tar jag sen :p Orkar inte just nu, är inte på världens bästa humör just nu men Tobbe muntrar upp mig :p ska lägga upp lite bilder som vi tog idag heh..


Muppar :D


Muppar :D




Muppar :D


Muppar :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0