Min helg :P

Hejhej! :D Tänkte att jag kan berätta lite om min helg :P
I fredags var vi alla hos emil och söp, det var as kul. :) Jag kom väl hem runt tre nångång då jag kom på att jag skulle ju gå upp kl åtta på morgonen för skulle hinna med bussen som gick 09:15 för vi skulle till stan och kolla på Snabba cash och eftersom vi bor typ hundra år från stan så måste vi åka ganska tidigt om man ska gå på bio på dagen liksom.. Men i alla fall som sagt så gick bussen 09:15 och när klockan e typ fem över så skriver jag sms till alice att jag inte pallar åka  och kolla på bio, hade typ sovit nåra timmar bara, skit bakis och gammatl smink på mig och kommer på att jag inte har nåt åka på när det gäller med bussen :P och när klockan är tio över så ångrar jag mig för jag har verkligen längtat efter filmen så jag bara skyndar med att slänga på mig kläder, sen märker jag att klockarn är 13 över, alltså två min innan bussen går, jag bara slänger på mig jackan, tar på mig skorna. Och jag ingen aning om vad jag ska åka på, och kutar till bussen då klockan var 14 över och känner att jag kommer missa bussen men jag hann. Jag sprang till bussen på en minut, haha jag måste verkligen känt att jag ville se filmen så fort som jag sprang. Bussen kommer precis när jag kommer fram och då tar jag upp mobilen, kan ju betala med den, men ganska så dyrt.. Så där satt jag på bussen men gammalt smink på mig, inte ätit, inte druckit, inte borstat tänderna så kände mig en aning äcklig.
Men filmen var iaf as bra, jag älskar den! 

Igår kväll så var jag först hemma, sen blev jag hämtad av danne på snöskoter och det var liksom första gången jag åkte det haha.. men så åkte vi ut på marums isen till en ö, sen drog jag, Alice, Julia till mr B :P och drack lite :P


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0