update :D

Hej igen :)  Hmm.. jag har tråkigt :S Och jag vill bara bli frisk nu! Ska ju gå till skolan imorn men jag vet ärligt talat inte hur det ska gå till, jag e inte frisk för 5 öre :S jag kommer bara plågas hela dan och det e ju inte precis så att man bara kan ta vilken buss som helst hem. För det första så tar det ca två timmar att komma hem och man måste åka värsta omvägarna och byta bussar, för det andra så går det knappt några bussar.. Kämpa helt enkelt!

Pratade nyss med Alice, det blir bio! :D hon, jag och Emelie.. vi ska kolla på
Snabba cash och där är en av de snyggaste killarna med. Jag tror jag dör!!! 


Här har vi honom :D så jävla snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0