Torsdaaag

Heej! Hah.. ännu en dag med tv och ligga i soffan, jag börjar bli sjukt trött på detta så imorn ska jag ta mig till skolan även fast jag inte är fullt frisk men jag orkar inte sitta hemma längre :p Kommer inte vara så pigg däreomt eftersom jag sover ingenting på nätterna men, men :S

Och snart e det helg, och det blir förmodligen bio på lördag fast på dagen. På kvällen vill man alltid hitta på något kul, då har man fördrivit tiden på dagen med att kolla på bio (mys) :) och sen gör man någe kul på kvällen. Fast när man på bor på ljusterö och det är vinter så kan jag ju inte direkt säga att det händer så värst mycket men man får göra det bästa av situationen:P
Vad jag har hört så ska de flesta dricka imorn om det fick tag på något, själv så har man inte köpt något på ett tag, känner mig stolt :P Fast jag brukar dricka lite om det händer att jag blir bjuden :P

Och jag måste skynda mig att städa mitt rum innan mamma kommer hem :S  Oups! Hej då <33


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska ju dricka på lördag också! Då jävlar ska vi ha kul! ;D <33

2010-02-11 @ 23:16:51
URL: http://emsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0