Sjukling :S

Hejsan! Kan ju börja med att säga att min dag har varit ett helevte. Jag har inte varit så här sjuk på länge.. :S
Skulle faktiskt hellre vilja gå i skolan och vara frisk än att må så här. Jag kan knappt äta, dricka, osv.. Jag kan typ inte göra nånting för det gör så jävla ont i bröstkorgen och hela halsen. Och om man vill prata mig så gäller det verkligen att anstränga sig att lyssna för min röst är utesluten :P
Ne men det är lite jobbigt att ha det så här, mamma tycker jag ska åka och kolla mig på sjukhuset men jag väntar några dar till och ser om det blir bättre.
Och jag vill börja träna igen! men ja.. det går ju verkligen inte om man tänker efter :S Kan ju liksom inte röra mig så det funkar verkligen inte..
Så idag har jag bara varit hemma och glott på tv, TRÅKIGT!
Hoppas iaf att jag blir frisk till helgen :D

Men nu e maten färdig, ska se om jag kan få i mig nåt :p


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0