Onsdag

Hejsaan! Ännu en hopplös dag idag för mig =/ Har bara legat hemma och kollat på tv. Börjar faktiskt kännas som jag blir bättre (peppar, peppar) :p Men jag vet inte, hade ju feber och världens hosta igår.. :S Och idag har jag också mest bara hostat, vet inte hur mkt värktabletter jag tar om dan :P

Snart är det iaf helg och då vill jag verkligen bli fullt frisk, kanske skulle bli att gå på bio så får väl se hur det blir det med :) Annars vill jag hitta på något annat kul :)
och sen så är det ju alla hjärtans dag snart (suck) Vet inte riktigt vad jag ska säga om det :P Förra alla hjärtans dag så var jag med Michelle, jonas och Dennis och kollade på film så får se hur det blir denna gång då:p

Ne nu ska jag blogga runt lite :)  <33





Förra sommaren, saknar! GE MIG SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0