Onsdag

Hejhej! :) Sitter i skolan nu, visade sig att vi tydligen börjar tio, hade ingen aning om det :S men det e väl som vanligt när det gäller skolan, hänger aldrig med :P
Nu har jag iaf börjar bli frisk, hostan sitter fortfarande kvar och huvudvärk lite då och då men annars e det ingen större fara..
Har börjat träna igen, dock inte som jag brukar, måste ta det lite lugnare mot vad jag brukar göra men det är iaf en början :) Och igår så gick jag och Cissi ut på en promenad innan vi träffade lite folk :P

Kommer nog inte skriva förän helgen lr nåt, kommer vara ganska upptagen plus att jag kommer ändå inte ha något intressant att säga direkt, som idag t,ex. Jag bara skrev nåt :p

Hej då! :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0