Måndag

Hej! Idag var det första dagen i skolan på tre månader. Det var kul att komma tillbaka men det varade bara i 2 min, sen ville jag bara hem :p Vi fick redan saker att göra och schemat är åt helvete. Och gissa vad! jag har blivit sjuk igen!! Jag fattar inte :s jag blev ju frisk bara för en vecka sen och nu mår jag verkligen skit =/ så ingen skolan imorn, men det gör mig inget :D hah...

Igår så var ju hela familjen här hemma, det var mysigt fast hela dan gick typ åt att plugga och som tur var så hjälpte min syster mig =)



Bilder från igår


Pontus och Tobbe som kan vara från världens kaxigaste ungar och bråka på golvet till att....




vara världens sötaste och snällaste ungar :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0