Lov!

Hellu! Mitt lov började redan igår :D Jag och Michelle kom aldrig till skolan igår för bussen fastnade och grejer så vi missade andra bussen som vi skulle byta till och idag så var alla lektioner inställda :)
Ikväll ska vi nog dricka lite men har ingen aning om vart vi ska vara men det problemet kommer alltid upp :P
Fy vad man lägger ut pengar på onödiga saker och då menar jag alkohol och ciggaretter och även fast man tycker det så fortsätter man göra det i alla fall :P Gjorde slut på mina sista pengar igår men idag fick vi studiebidraget så nu har jag 1050 kr igen på kontot :P

Ingen skola nu på en vecka, jag är helt överlycklig! :D
Och idag fyller Niklas 19 år också, Grattis på honom :)





LIte bilder från onsdags, kommer ju inte träffa dom på ett tag nu :P


haha! =)


Jag, cissi och Michelle slogs om godispåsen :p


Hahah, jag gjorde en fin tofs på Linda :p


Kommentarer
Postat av: michelle

hahaha =) underbart!

2010-02-28 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0