Lördag :D

Hejhej! :) Idag är det lördag och jag känner mig riktigt utvilad :P
Igår hade vi det jätte mysigt, jag cissi och Linn, vi alla drog hem sen efter vi hade vart i täby, var så jukt trött. Tobbe e även här så jag och han la oss i sängen och åt lite popcorn och kollade på film fast vi båda somnade efter bara halva filmen heh..
Och jag vet att jag inte skulle men ska nog dricka lite ikväll iaf :) Aja skitsamma, man lever bara en gång :P
Så nu ska jag mest bara städa undan lite här hemma för min kläder ligger överallt i huset så mamma håller på bli galen på mig och sen så tror jag att jag, Cissi och Linn skulle hålla på fixa inför kvällen :) Får se :P
Vi hörs senare! :D <33





Fick måla i snön på lektionen igår =)



Jag gjorde bara ett enkelt M som sjävklart står för Mikaela



Haha Linda och Sofia :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0