igårkväll :D

Hejsan! Nu e man ny duschad och känner sig mycket fräschare från igår, vilken kväll hah!
Vi visste först inte vart vi skulle hamna men sen hamna vi hos Tyke, det var skit kul och sen drog vi vidare till ett annat ställe där det var ännu mer folk och även det var skit kul så jag kan säga att kvällen var lyckad men fick gå en jätte lång bit för att komma hem , Alice och Linn sov hos mig inatt, jag tror det tog nästan oss två timmar att komma hem, vi kom iaf hem halv fem, sen var jag typ skit pigg redan vid åtta men somnade om till iaf tio :D
Och idag ska jag till Alice, vi ska dricka ikväll igen hah, fyllon känner jag :P Men, men :P

Och så fyller pappa år i dag, Grattis på honom :D <3







 Ingen kommentar XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0