Toorrssddaagg

Oj då, har inte skrivit sen tisdags, har fått lite klagomål för det :P
Den här veckan har det inte hänt så mycket förutom att jag har otroligt mycket plugg :-s

Imorn kommer min bror, hans flickvän, syster och hennes barn hem till oss, min bror fyller år så alla ska fira honom hära :D Så imorn ska jag vara hemma hela kvällen och så ska jag självklart kolla på idol :D

Funderar på att kanske färga håret tillbaka till brunt? Ne... mitt hår har blivit så otroligt jävla slitet, asså jag kan sätta upp det i en knut utan en tofs och den sitter kvar fast jag skakar på huvet :P Det ser ut som dockhår fast värre haha.. fy!

Snart är det julafton, hjälp vad tiden går fort! det är helt sjukt :P
Och så är det inte alls långt kvar tills jag drar till Thaaaaaailaaand!!!! :D Ska bli såå underbart..
Lämnade in ledighetsansökan idag till skolan och så hämtade jag mitt nya pass och jag ser ut som.. aa usch :P








Hittade en bild :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0