söndag....

Nu är det den mest bästa dagen på veckan, Söndag! (eller inte ) söndags ångest :p men idag är det inte så farligt för är ledig imorn! :D

Helgen var rolig eller fredan var rolig om man säger så då :P Jag, Cilla och Emma drog ut på krogen och det var skit kul! Har inte haft så kul på länge och inte skrattat så mycket heller för den delen :P
Igår drack jag lite men inget som kändes av direkt, jag var först hos Alice och sen hos Jessica och sen kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem så somnade jag direkt, var helt slut efter fredan, hah har t.om träningsverk efter allt dansande :D Men så ska det va ;)

Legat framför Tv helaaa daaan idag och det har varit underbart men har ont i huvet, måste ha luft tror jag :s :P
Btw, hoppas Jay vinner idol :P


<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0