Snart ere Lov :)

Hallååå.. :D Snart är det lov och det betyder även att det inte är alls långt kvar tills jag åker till THAILAND! :D
Och piercingen i läppen som jag pratde om fick jag ta ut :( Staven var alledels för kort och jag hann aldrig köpa en ny stav för piercingen jag hade växt in i läppen, skit äckligt! Så fick åka fort som fan till piercing studion och ta ut skiten och jag kan säga att det var en av de värsta smärtorna jag har haft. De fick gräva ut piercingen med en nål och fy fan vad det gjorde ont!

Veckan tycker jag har gått sjukt snabbt, det är redan fredag imorn, får se vad man hittar på för skoj då.. :)
Men ska snart gå till bussen från skolan, så bye bye








Hittade denna bild på dig Michelle haha :D

Kommentarer
Postat av: mich

Jag kommer ihåg hur sjuk jag var där :(

2010-12-16 @ 13:17:27
URL: http://michll.blogg.se/
Postat av: alice

vad hade hänt? :S

2010-12-16 @ 18:14:33
Postat av: Mickis :)

HAha det är i skolan, hade med kursen att göra :P

2010-12-20 @ 11:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0