s.ö.n.d.a.g

Hej.. Asså jag vet inte om jag ska lägga ner bloggen istället men tycker ju om att skriva här lite då och då så kanske inte :P
Jag har ändå inte gjort ett skit på hela vecken förutom att gått i skolan och vart ute och gått :P
Hahah drömde en sjuk dröm inatt om att det var nån som hade gjort en blogg där hon skrev skit om andras bloggar inkl.. min :P fattar inte vad jag fick det ifrån men jag drömmer alltid störda drömmar fast dom kan jag nog inte berätta XD

I fredags så var jag bara hemma, min bror och hans tjej kom så umgicks bara med familjen och kolla skräckfilm :)
Och igår var jag på kräftskiva hos Alice, det var mys! Sedan drog vi hem till Julia där typ alla drack förutom jag och sedan åkte vi runt lite överallt. Sen drog vi alla typ hem :P
Och idag är det då söndag vilket som sagt jag HATAR för har bara massa ångest då inför skolan imorn :-s  Men aja ska börja hjälpa till mamma lite och städa nu..
Byebye <33



Motto: Lev dagen som det vore sen sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0