I´m back

Heeeej! Nu e jag tillbaka till bloggandet, får se hur det blir i fortsättningen men datan funkar nu i alla fall och imorn börjar skolan så känns som mitt sociala liv inte kommer vara så tillgängligt på ett tag så kommer kanske bli mycket vid datan, förhoppningsvis inte :P
Jag tänker inte direkt sitta och skriva vad jag har gjort under hela sommaren men den har vart bra till och från. I början var ju vädret underbart så då bada och solade jag massa, sen när vädret blev sämre så blev det ganska mycket supa :s Och sen har jag färgat håret också så mörkhårig är jag inte längre :p Men har faktiskt vart med mycket om jag tänker efter, kollar på alla bilder som har jag har tagit och det är en hel del, det gör att jag komme ihåg vad jag har gjort i sommar, mycket hade jag glömt :P
Men nu ska jag gå in på facebook och lite sånt för det var en evighet sen :P
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0