Tisdag

Hej :D Nu sitter jag i skolan och jag har slutat och bussen går inte förän tio över fyra, SURT!
Och jag har inget att göra så tänkte skriva av mig lite :P
Helgen som var, den var helt ok :) Det var meningen att jag skulle ha en nykter helg men i fredags så hade Emil fest och jag hade ingen dricka och jag skulle verkligen låta bli men sen så bjöd så många mig och hade lite svårt att säga nej då :P
Och i lördags så hamna vi hemma hos Be****  Och även där fick jag massa dricka fast kanske en aning för mycket :-s Senare på kvällen så skulle Anton skjutsa hem mig och jag kunde knappt gå så han fick leda mig till trappan och låsa upp dörren åt mig heh.. :P
Och nu på fredag så är det valborg!! :D Jag tycker det e så kul, hoppas bara det inte är fult väder för då blir det inte alls samma sak:P


Och idag fyller Linn 18 år så Grattis till henne :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0