PratPrat

Heej! :P Yeeey, det är söndag! NE fy fan, imorn är det skola och jag har all plugg kvar att göra som jag sa att jag skulle fixa på lovet..=/
Och igår ville jag göra något kul för det var liksom näst sista dan på lovet som man kunde göra någo så jag följde med Linn till Eddie och var med dom och jessie, Robin, jojjo och några andra, det var Kul :D jag fick gratisfylla haha :p Hade ju egentligen inte tänkt att dricka men så började dom bjuda mig på dricka och så gjorde vi massa kortspel som man skulle dricka, balal och dom satte dit mig hela tiden så man kan säga att dom söp mig under bordet :p Men kom inte hem så jätte sent faktiskt som jag brukar :)

Men nu måste jag nog plugga för har ju engelska redovisning imorn :-s
Och på tal om nåt annat.. Jävla facebook, jag kan inte ladda upp bilder :o aja men hej då :)

<33



Kommentarer
Postat av: Jullan

haha grym bild! :D <3

2010-04-11 @ 20:59:47
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0