Måndag

Hellu! Gissa vad jag har gjort idag, jo jag var hos tandläkaren :O usch fy och blä säger jag om den saken!
För det första kändes det totalt onödigt att åka dit för dom kollade min tänder bara fem min och bussarna går ju inte riktigt som man vill om man säger så =/ och för det andra så hade jag nästan ett hål, inte bra! :P
Men nu är jag iaf hemma eller det har jag varit ett tag, jag har iaf varit med Anton och Julia idag efter jag kom hem från berga, vi åkte runt lite och visste inte riktigt vad vi skulle göra som vanligt :P
Nu försöker jag få ut Andreas och Marcus men dom verkar så sega, måste ut och göra nånting nu nu nu...
Alldeles för mkt i skolan för mig nu så jag tror jag kommer gå under när som helst, ne men det är bara väldigt jobbigt nu, ibland gråter jag som fan för jag har så mkt i skolan =/
Men, men.. Snart är det valborg :D Jag älskar valborg och jag vet inte varför, det är något som jag alltid har gjort bara :P




Jag saknar en sorg, en jävla massa minnen
Det finns något inom mig som aldrig försvinner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0