Första dan i skolan

Hejsaan! Idag var det en jävligt sen dag som vanligt i skolan, kom hem bara för en timme sen :P
På sista lektionen så somnade jag till hela tiden och jag tycker det är sjukt pinsamt :p
Och hade ingen engelska redovsning idag, hah vilken tur för jag gjorde den aldrig igår heller :P

Asså när jag pratar om skolan så e det bara ett bevis på att jag inte har ett skit att säga egentligen men skönt att skriva av sig :p Jag kan verkligen säga att det har vart en lååååååång dag med jobbiga lektioner och jobbiga sms!
Men vi bowlade med klassen idag iaf, det var skit kul :D
Men nu pratar jag bara massa strunt som vanligt, hörs :D

<33



En huuuur gammal bild som helstXD jag är besatt av dig Julia mohahh<33


Kommentarer
Postat av: Jullan

Hahha vafan. visste inte ens att den där fanns ! :o :p <3

2010-04-12 @ 23:00:30
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0