wiii =)

Hej! Nu sitter jag i skolan med Linda =) (Linda brunöga) hahah XD vi har rast så det finns inte så mkt att göra så tänkte lägga in ett inlägg.

jag skrev ju upp mina dagliga sysslor igår,hmm.. aa men idag blir nog en förändring hah:P jag ska förhoppningsvis träffa Emma =) jag blir helt överlycklig, jag har inte träffat henna på ett tag, så saknar henne som fan så jag hoppas verkligen vi kommer träffas idah =)

Imorse när jag satt på bussen så skulle jag kolla vad det var för datum av nån anledning, och då insåg jag att det är exakt två månader kvar tills jag fyller 18 år! yeey, visst så är det ett tag kvar men det går ganska fort, hoppas jag iaf :s Det ska bli otroligt skönt att bli 18, vrf vet jag inte men jag tror det är något alla tycker känns skönt och bli 18 bara :P <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0