Mina dagar

Just nu känner jag att jag knappt har nåt liv längre på vardagarna..
Morgon-kväll : går upp och äter frukost och fixar mig, sen åker jag till plugget, kommer hem från skolan, kommer hem, lagar mat, ut och går, pluggar, tittar på idol och lite annat, och till slut lägger mig och sover. WOHOO! fan vad kul man kan ha lr inte.. aja skitsamma, jag får saker gjort iaf så det är väl bra men egentligen vill jag bara skrika, jag känner mig så jävla besviken =/

Nu sitter jag i skolan och vill bara hem , har precis gjort ett prov och det gick ju självklart åt helvete, vad annars liksom :P

nej men nu ska man väl försöka vara glad så kanske man klarar sig genom denna dag också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0