Måndag

Hellu =) Jag kom nyss hem eller jag kom hem för ett litet tag sen men iaf..:P idag har jag varit på norra hela dagen med Alice, Julia och robin, sen drog jag och alice hem till henne och tryckte mat :P sen drog vi till tempo igen och träffa julia och robin, sen kom jessie och johanna också, och nu sitter jag här hemma. kollade på idol innan jag logga in på datan också, haha jag är helt besatt av det, jag vart jätte irriterad när jag hade missat lite utav det:p

Hade svenska prov idag också, det gick åt helvete! fick ett klart stort IG så är lite besviken på mig själv men, men det är inte första gången precis, jag fick iaf bra resultat på engelska testet =)






Robin, jullan och jag :P haha födrev tiden lite vid tempo :P


Kommentarer
Postat av: maria nilsson

maria nilsson <3

2009-09-30 @ 15:04:31
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0