Kvällen igår =)

tja :P igår kväll var det fan kul.. jag hade ju faktiskt inte planerat att dricka eftersom jag hade lovat mig själv att inte hålla med det på ett tag, men eftersom viktor fyllde 21 och han bjöd på massa dricka så drack jag lite iaf heh:P men jag vart lagom full och jag var glad så det var skit kul igår=) sen vare ju bara det problemet hur jag skulle komma hem som vanligt men det löste sig till slut, alex fixade sjukts hem åt mig så snäll som han är =) jag gick och la mig direkt när jag kom hem och deckade men jag fick faktiskt lite sängsnurr men det var ingen större fara..

Nu måste jag plugga. Suck! jag har prov imorn :S oj oj, det kommer ju gå åt ....... :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0