Inge mer

Hejsan.. hm jag vet inte hur jag ska börja men det där med att vara glad höll i nåra dar typ, nu är jag tillbaka till ruta ett igen,..  och sen var det ju meningen med att det skulle vara en rolig kväll igår och det vare till en början men sen vet jag inge mer, det spåra ut iaf och med sprit så blir det bara värre så inge mer för min del nu känner jag, och nu ska jag verkligen försöka hålla det för nu orkar jag nog inte mer.. Nu e jag bara hemma och bara får höra om massa igår som jag inte kmr ihåg och jag vill ju bara tänka på annat men som tur var så har min syrra och dom kommit hit, så har vart med dom, men dom ska snart åka hem :( och jag måste plugga och skit, jag vill inte, vill bara sova och glömma allt.. </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0