Idag..

Hej:P ja idag så har man ju varit i skolan, otroligt jobbigt som vanligt, det går verkligen åt helvete för mig rent ut sagt, vet inte vart jag ska ta vägen med allt om jag ska vara ärlig. Sa till mamma nyss att snart så hoppar jag fan av men då skiter sig ju allt så jag får nog ta och kämpa mig fram.. Nu sitter jag hemma och fryser som ett as, det är verkligen jätte kallt här hemma :S

Jag ska faktiskt ta och försöka plugga nu, eller det skulle jag börja med för två timmar sen men nu sitter jag här vid datan så då får jag försöka ta tag i det.. suck! :S  så good bye :p <3




Kommentarer
Postat av: cissi

Vacker bild:)

2009-09-09 @ 09:00:25
URL: http://cecii.blogg.se/
Postat av: alice

vill bara att du ska veta att jag saknar dej..

2009-09-12 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0