Fredag och lördag

Hej.. Nu har jag inte skrivit på ett tag men har haft ganska mycket att göra, inte för det är likt mig och ha mycket att göra men har haft det ganska jobbigt i skolan och annat också. Just nu är jag väldigt less efter den hära helgen.. I fredags så var jag faktiskt nykter wohoo, det var fan skönt och inte dricka för en gångs skull. viss del av den kvällen var kul men resten blev ju bara patetiskt. Men igår så drack jag heh.. vi var hemma hos Niklas, det var skit kul=) Men sen senare på kvällen typ vid ett så blev det en massa tjafs som vanligt och då var det i stort sett mellan nästan alla. Jag tror jag både stod och skrek och grät, ramla även över ett staket, två-tre gånger så har så jävla ont i kroppen just nu. Herregud säger jag bara, jag trodde inte jag skulle bli så jävla full men  tydligen så vart det lite fööör mycket än vad det brukar :S

Har suttit och funderat hela dagen också på om jag ska bo hos min syster ett tag, komma bort lite, skulle nog vara lite bra, bort från allt tjafs och dricka och kanske inte bli behandlad som skit så fort dom inte får som dom vill, men aja nog pratat om det.. nu ska jag nog faktiskt ta och försöka plugga lite och sen bara umgås med famlijen ikväll.. <33




Dea och jag <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0