Bättre nu =)

Vet inte rikrigt vad jag säga efter mitt senaste inlägg.. "jag har mina stunder" nej men häromdan så var jag skit arg och ledsen men nu känns det mycket bättre. Fick prata med Alice och då lugna jag ner mig=)

Idag har jag bara varit hemma från skolan, skit skönt vare =) vi hade ändå bara en lektion så tyckte det var onödigt att åka dit då:p Det är ju lite jobbigt att åka ända från ljusterö till norrtälje bara för en lektion. Min tanke var att jag skulle plugga och sånt hemma men ne, jag har typ bara suttit vid datan och kollat på tv, men det var nice ;)  Imorn ska jag inte heller till skolan för det är samma då så totalt onödigt:P

undra vad man ska hitta på ikväll då, ska förmodligen träffa julia och dom så får se hur det blir med det.:p

Vilken förändring det kan bli på bara en dag typ, nu e jag helt plötsligt jätte glad, jag måste vara i nån period nu. Men nu är det ju bättre och det e ju bra.

Nu ska jag fixa mig lite och kanske ta på mig "riktiga" kläder, har gått runt med en t-shirt hela morgonen och dagen..:P  <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0