Tråkigt

Hej igen :P Nu har jag jätte tråkigt och plugga har jag inte gjort och träffat ante och dogge har jag inte heller gjort men jag håller på och terrar ante med sms just nu. För nu orkar jag inte sitta hemma plus att det är faktiskt ganska fint väder idag skillnad mot alla andra dagar som har varit.. Anton skulle höra av sig också men inte har han gjort det, det kanske är en sån dag som alla kommer ignorera mig hah.. Ne jag ska nog ta och kolla vad som finns på tv:n så ska jag kolla om det finns nåt litet att äta, börjar bli småhungrig :P

<33


Kommentarer
Postat av: maria nilsson

söt blogg du har vännen ;) <3

2009-10-18 @ 19:13:03
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0