Torsdag

heey;) Har precis kommit hem, det har vart lång dag idag:P först gjorde jag och michelle ett studibesök i våran gamla skola, sen åkte jag till berga med Sofia och gjorde några "ärenden" så hela dagen har gått åt det och  det är ju så äckligt kallt :S sen drog jag hem, träffade några vid tempo och planerade till för morgon dagen, det blir förmodligen att dricka som vanligt hah.. och nu sitter ja här vid datan och fryser så utav h*lvete och har SKIT ont i halsen! usch å blä.. :(  Ska nog ta och tvätta av mig sminket och fortsätta kolla på filmen som
 jag kollade på igår, jag somnade till den, men den var skit bra så måste kolla klart :P

see ya ;) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0