Tonight is gonna be a god night :D

Idag är det en bra dag för idag är det lördag!! =) och igår skulle jag ha druckit men det pallade jag verkligen inte efter att ha åkt runt i hela stan fram och tillbaka överallt och sen till huddinge också, jag och emelie kom ut  till ljusterö vid tio och jag bara frös, skakade för att jag både frös och inte hade ätit plus att jag hade knappt sovit den natten så jag ringde mamma så fick hon hämta mig =) så jag kollada på tv med mamma och pappa istället, sen så somnade jag typ och nu sitter jag här vid datan men ett glas oboy :P Min bror och hans tjej kommer idag så äntligen får man träffa dom:D juste! dom har ju förlovat sig, wiiie =)

Ikväll så ska jag vara med Jessie och nåra st och dricka istället, längtaar =)




Trodde inte det om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0