Sitter i skolan

 hejsaaan! jag sa ju förut att mitt humör går upp och ner hela tiden och det är verkligen sant, ena sekunden kan jag vara jätte glad och skratta och sen kan jag vara jätta grinig , hmm :S konstigt det där. Nu vet jag inte riktigt hur jag känner, känner nog mest bara att jag vill hem,sitter i skolan och har lektion men vi har ingen lärare och jag och michelle har gjort ett arbete tillsammans men vi är klara så vad gör man nu? ne jag har ingen aning, jag sitter lite inne på facebook och sånt, haha jag har blivit vän med calle och eddie från idol nu, dom är faktiskt väldigt bra tycker jag :P

Nu vill jag bara att det ska bli fredag för då betyder det att är är helg och då är man ju  ledig plus att det är lov nästa vecka, yeey!=)  ska bli  så otroligt skönt, då ska jag bara sova ut :D

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0