så nu var man väldigt trött..

Heey! oj, oj vilken kväll det blev igår, det var verkligen skit kul.. först drog jag till norra för jag trodde vi skulle vara där men sen drog vi till södra, till granliden och började dricka där, sen drog vi vidare till lelle och sedan till tyke, =) alla var jätte fulla och glada så som jag såg det i alla fall:P jag blev också väldigt full men det var inte så stor fara, jag var bara allmänt glad och tyckte att allt var roligt hah..
Jag sov ju hos Linn inatt och jag har ingen aning när vi kom hem eller det kanske var runt tre tiden nångång och då ser vi Emil och Kalle bada bubbelpool så jag och Linn hoppar i vi också, det var skit skönt men sen höll ja på somna så jag och Linn gick och la oss, jag slockna direkt :P

Och nu sittter jag hemma och jag tror inte jag har vart så här jävla bakis på länge haha.. jag har världens huvudvärk, mår illa, gammalt smink på mig så det är knappt så jag ser vad jag skriver, för det är skit suddigt för ögonen:P  hah jag och Linn var så himla hungriga när vi vakna i morse så vi drog ner till frits och åt, sen drog vi hem till cilla ett tag och snacka lite och sen åkte jag hem och sen jag kom hem så har jag bara legat i sängen och kollat på tv, jag känner mig helt slut.. Men det vidrigaste var nog när jag hittade dricka i min väska från igår, jag trodde jag skulle spy, det var inget jag ville se just idag när man är så bakis.:P

Nu hör jag att maten är klar så ska äta med min kära familj nu :p heej då =) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0