Patetiskt

hej! Jag sitter hemma nu och har gråtit i stort sett i en timme nu =/ känns inte så J*VLA kul men får man tas hand om idioter så får jag väl leva med det helt enkelt.

Kvällen igår var väl inte så jätte lyckad, inte för min del i alla fall. Ville bara hem hela kvällen, men var kvar enligt för Marcus skull.

Idag ska jag försöka vara med mamma hela dagen, jag fick jätte dåligt samvete när jag vakna i morse och mamma säger att hon inte har träffat mig på över två dagar. För jag är ju bara ute hela kvällarna och dagarna går jag ju i skolan och på helgerna brukar jag också oftast bara vara ute hela dagarna och nätter så får se hur denna dag blir. Mamma ska i alla fall färga mitt hår snart..

Men höres senare <33



Du är inte ens värd marken jag spottar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0