Onsdag

Hejhej.. Nu sitter jag här hemma, helt osminkad och bara mjukiskläder men nyduschad iaf :P Jag har vart själv hela dan, ja.. alltså både hemma och utan att ha vart med någon. Jag har bara vart hemma och kollat på  tv och sen har jag bakat också haha.. Men ska ta sex bussen till Emma så ska jag träffa alla där och så ska vi typ planera med drickan inför helgen.. Ojoj fan vad man dricker nu egentligen, jag tror inte det är nån helg som jag har vart nykter på länge, längeee..


Jag har tänkt på en sak, att jag fattar inte varför jag skriver ner allt i en blogg det jag gör och ni som läser, det lär ju vara helt ointressant egentligen. Det känns som jag skriver samma sak hela tiden. Men jag får väl helt enkelt försöka skriva lite annat också, alltså iaf FÖRSÖKA :P  men ska fixa mig lite nu..

chaao <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0