oj då :S

hejhej! Nu har jag precis kommit hem äntligen, slutade iof halv fem idag men har vart lite med några på norra men nu kom jag hem och skulle egentligen behöver plugga. fick veta av min lärare att om jag får fler IG nu i nåt ämne så förlorar jag för mycket poäng och det blir då risk att inte kunna gå ut trean med för lite poäng :S oups! Aa men jag löser det, hoppas jag i alla fall:P

Jag har inte ätit nåt sen halv elva heller, har typ tappat matlusten, eller jo, jag åt lite chips på norra men höll nästan på spy när jag åkte bussen hem :S Nu har jag hamnat in nån konstig period igen :P
Men nu tänkte jag nog gå och kolla lite på tv med mamma och pappa, sen blir det nog att sova =)

<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0