Och så var det lördag..

Hejssaan=) Idag är det lördag då :P  Och jag är inte alls bakis från igår haha.. vi var hemma hos sarah igår och drack, sen drog vi hem till tyke och fortsatte där, jag drack mig lagomt full, fast fick höra av dogge idag att jag vinglade omkring som fan men, men så får det faktiskt vara :P Jag mår i alla fall prima nu och konstigt nog så har jag inte alls lika mycket ont i halsen.. haha spriten kanske hjälpte till lite på traven , man vet aldrig :P

Undra vad man ska hitta på en lördag då,. Förhoppningsvis så ska jag träffa Ante och Dogge senare men man vet ju aldrig med dom :P

Jag tänkte faktiskt ta och plugga lite nu.. jag vet! plugga på en lördag, det kanske låter knäppt men jag har ju ändå inget bättre för mig plus att jag ligger efter massa i skolan så det är väl lika bra =)
men hörs sen ;)

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0