Kortfattat om helgen

Hej! ledsen att jag inte har skrivit på ett tag men har faktiskt haft fullt upp hela helgen :P Ska väl kortfatta det lite, fredags, krök dåra, lördag blev det krök och söndan åkte jag och mamma till syrran för att fira min systerson tobbe =) Det var hur mycket folk som helst där, sen följde tobbe med hem till oss men jag drog ut och gjorde nåt, kmr inte ihåg:p sen de hära två dagarna har jag typ bara vart hemma hos alice. FAst igår kollade vi på skräckfilm hos Emma, sen drog vi till danebo, ett spökställe.. hahah :P

Jag har även försökt att hålla mitt humör på topp alla dessa dar, orkar inte vara ledsen men nu mår jag faktiskt mycket bättre, det kan finnas dom stunder som jag blir lite ledsen men jag tycker jag har lyckats bra med att skratta och så. Jag sov ju hos alice i natt så jag har vart här hela dagen, hjälpt henne här hemma och sen har vi bara slappat och snackat så mår nästan prima nu =)
Men nu ska jag och alice typ dra ut och försöka hitta på nåt, liksom HALLÅ det är ju ändå lov :P





Jag och Alice, ett collage som hon har gjort =) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0