Konstigt humör

hejehj! Nu är det lite illa, mitt humör går upp och ner hela tiden, sånt är lite jobbigt :S Och jag fattar inte varför jag håller på att spy varje gång jag bara hostar till lite, det måste ju vara något fel på mina kräkreflxer :P
Idag har vi i alla fall fixat alla pengar för drickan så hoppas vi får något nu då =)

Haha för första gången i mitt liv så tyckte jag det var kul på mattelektionen idag, jag vet inte hur många gånger min matte lärare upprepade ordet
 kuk hahah.. Killarna i klassen hade ritat såna på tavlan och då lackade hon lite hon så skulle vi göra ett tal tillsammans i den lilla specialgruppen jag går i, vi skulle räkna procent och då tog hon kukar som ett ämne för det trodde hon skulle göra det intressant för oss och att vi lyssna mer. hahah aa lite kul faktiskt :P 

Aja ska väl gå och sova nu, mår typ illa för jag är så trött, hmm.. :S  
God natt =) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0