Idag/ igår kväll =)

hey=) Nu sitter jag här hemma och det är så jävla ruttet väder ute, jag dör på det här! har så tråkigt, hoppas det händer nåt skojj ikväll..
på tal om det, Det blev en rolig kväll igår, jag blev inte så full tror jag :S:P hah.. vi var hemma hos sarah ett tag, sen drog vi ut och då blev så kallt och lite tråkigt men jag och Julia kunde iaf roa oss själva tillsammans, sen drog vi hem till Sarah igen, då jag deckade på ante men, men.. är man trött så är man:P Sen åkte jag hem med ante och dogge, kom hem, gick och la mig, kollade lite på tv. Det var schobby doo haha men deckade efter typ tio min... skulle  behöva plugga nu egentligen men pallar inte, har verkligen ingen lust:p lägger inte ner tid på sånt alls längre =/ Ne nu ska jag nog kolla om det finns någe kul på tv, sen ere mat! =)

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0