Hoppas på en lyckad helg :P

hejhej! Som förut sagt när jag sa att jag måste fixa pengar, det är fixat! haha, jag löser det alltid men jag fattar det inte egentligen. Men sarah fick sina pengar och jag har pengar tills drickan tills helgen.. MArcus fyller ju år så då ska vi nog fira han, så kände att jag var lite tvungen att skaffa dricka haha.. egentligen inte men, men.. Jag älskar att dricka, tyvärr :S :P  Men jag hoppas nu på att det blir en lyckad helg i helgen för att förra helgen var helt okej, och helgen innan den var as kul så tredje gången gillt skulle vara nice ;)

Nu har jag egentligen lektion.. Men kan typ inte plugga i skolan alls så skickade det jag har gjort till min hotmail så pluggar jag med det sen hemma. Jag har även bestämt att jag ska faktiskt försöka plugga igen allt på lovet, Så för mitt bästa så hoppas jag att det kommer funka =)

Men nu ere dags snart och gå tillbaka till klassrummet

bye ;)<33







Me and Michelle =) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos <3

2009-10-23 @ 11:35:03
URL: http://michll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0