Hemma..

Heej =) Idag blev det att stanna hemma från skolan, p.g.a typ stress :P ne men jag kände att jag behövde vara hemma, när jag är stressad och orolig så blir jag alltid spyfärdig så det höll på hända i skolan igår att jag spydde så bestämde mig för att vara hemma idag, så jag kanske hinner med allt plugg jag ligger efter med =)

bilderna är från igår från skolan, jag, michelle och matilda hade alternativ medicin ,vi skulle ligga på spikmatta och grejer så vi passade på leka lite med sakerna hah:P det var som värsta sjukhuset i det lilla rummet vi var i, det fanns sjukhussängar, rullstolar och en rulator som jag gick runt med och lekte gammal med haha:P







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha underbart :)

2009-10-07 @ 19:49:44
URL: http://michll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0