Hemma från skolan idag :s

Hej! ja.. jag är hemma från skolan idag, kanske inte var så smart egentligen men jag tror nog att jag behövde det.. Helgen var ju verkligen skit kul men jag är helt slut, kom aldrig upp från sängen i morse så jag valde att sova vidare och nu är jag som en nu människa igen, skönt! Tänkte att jag skulle passa på att plugga med samhällskunskapen som ska var klar imorn men då kom jag på att jag behöver hjälp så jag får väl vänta tills mamma kommer hem IKVÄLL liksom, åh suck! Ne men det finns massa saker som jag ligger efter som jag behöver plugga med, men jag vet aldrig vart jag ska börja :P Men ska väl göra ett försök =)

<3





Kommentarer
Postat av: L aka. Brunöga ;)

Du kommer imorgon hoppas jag ?:D

2009-10-12 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0