Håltimme

Hej! Jag sitter i skolan och är helt slut i både kroppen och i huvudet.. vi var och meditera och sen när vi skulle tillbaka till skolan så ser, jag, Michelle, Sofia och LInda en stackars hund utanför ica här i norrtälje, den hade suttit där i en timme stackarn så vi gick runt överallt och kolla vems det var men sen kom en tant och hämta den.. men sen insåg jag att jag skulle ha mentorsamtal så jag sprang till skolan så nu är jag helt slut i mina ben :P haha så otränad! men jag missade mitt samtal och nu har vi håltimme så sitter och väntar på att ha matte.. usch,usch, det är inte kul med matte!

Undra vad man ska hitta på idag efter skolan, igår åkte jag iaf hem till alice efter skolan, vi gick och handla mat så lagade vi hamburgare. mums! :P sen gick vi ut och träffa en massa.. så får se vad som händer idag då. Imorn ska jag iaf åka till min gamla skola och göra ett studibesök, sen ska jag åka till berga med sofia och leta praktik plats, så ingen skola för mig imorn =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0