Fredag

Hej! Nu har jag precis kommit hem ifrån norra, jag sov ju hos Alice inatt och sen idag drog vi till tempo och gjorde lite saker. (host host) Sen drog vi hem nåra till Erik och kollade på tv och nu e jag hemma =) Ska Snart hämta drickan min också :p Imorn är det ju Halloween så ska dricka och klä  ut oss ska vi göra också, ska vara häxa hah:P  Får hoppas på att det blir kul denna helg då..

Ringde mamma förut också och trodde jag skulle få värsta goda middan idag men då skulle ju hon äta med sina kompisar och varken jag eller pappa kan laga mat så ja det lär ju gå bra hah..

Och inget nytt om mormor heller, jag börjar blir jätte orolig :(

Ska iaf bara vara hemma ikväll och kolla på idol med mamma och pappa och äta chips med dipp. Myys<33


<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0