Fy =/

Idag är det världens sämsta dag känner jag.. för det första så är det söndag, det betyder att det är skola imorn =/ och det bara regnar och regnar! åkta till lillströms ett tag och köpte lite saker och träffa nåra, sen drog jag hem igen, det är väl typ det jag har gjort idag, ne juste, jag kolla lite på idol repriser också..

Igår vare inte så kul dag/kväll heller, åh jävla skit helg, det enda som har vart kul var väl i fredags.
Och jag ligger efter massa i skolan också, och gör jag nånting åt det? ne det e klart jag inte gör för jag är så puckad och tar inte tag i det.. ne usch! jag har inte lust med nåt längre :S

hah sitter lyssnar på Idol klipp på you tube, lyssnar på mycket på Erik, han e så bra! =) men kanske ska iaf försöka plugga lite men kommer aldrig bli så ändå.. Ne skiter i det här nu.

God bye! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0