Födriver tiden

Tjoojsaan =) Sitter i skolan och har tröök. har egentligen lektion men läraren är inte här idag så vi får sköta oss själva med det vi ska jobba men man märker ju hur bra det går för mig heh:P och nästa lektion börjar inte förän om ett tag så skriver ett lite om vad jag gjorde igår:P så tiden går =)

Igår efter skolan så stannade jag vid tempo för att vänta på Alice, jag skulle vara med henne när hon skulle klippa sig, och det blev lovley ;) Sen drog vi hem till henne och åt pizza :D sen satt vi lite vid datan, sen gick vi till tempo igen och träffa Jullan o massa men jag var inte där länge, drog hem och kolla på idol =) och sen vare ju ny säsong på Greys antomy, jag trodde fan jag skulle drunkna i mina egna tårar hah, usch vad sorgligt det var :S

Händer i helgen då ? :P






Kommentarer
Postat av: jullan

Dricka i helgen juuuu! =D <3

2009-10-01 @ 17:31:39
URL: http://holmaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0