Dagen efter ångest :S

hej! Ja vad ska man säga, sitter hemma,  min syrra och dom har varit hos oss idag så jag har umgåtts med familjen hela dagen för en gångs skull =)

Känner mig faktiskt en aning bakis idag, det var inte meningen att jag skulle bli full igår men det blev jag, ovanligt? neej.. Men det var kul faktiskt, eller det var i alla fall en händelserik kväll, trodde i början att det skulle vara helt dött hela kvällen men slutade med att jag kom hem halv fyra med världens sängsnurr. Och jag försökte sova hela tiden men blev vara terrad med massa sms hela tiden!
Idiot.. men till slut så fick jag sova:P  och nu har jag hur mycket plugg som helst att göra men orkar seriöst inte bry mig. Har sån ångest för allt, jag är trött och känns som jag ska börja gråta när som helst, fattar ingenitng :S Men tror jag ska ta och gå ut en sväng, fast det blir ju helt själv eftersom man blir ju sviken! Fast nu fick jag sms att jag ska komma ut, aja ska väl dra ut då, hej då

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0