Bra dag idag

hey! Idag har det vart så j*vla skön dag i skolan, inga lektioner alls utan vi har hållt på med lekar med ettorna och treorna hela dagen. Det var faktiskt kul =) Men det var lite pinsamt när vi skulle göra en låt och då gjorde vi en låt om två lärare vi har men det var skit kul det också haha.. Så nu har vi slutat, väntar på att gå till bussen så då ska jag nog hem och MÅSTE fixa pengar, jag är skyldig Sarah 130 kr plus att jag måste fixa pengar till dricka :P Men hur då?! Mamma kommer slå sönder mig om jag frågar henne om 300 kr :S hah så nu blev det lite jobbigt..
Men det löser sig nog på nåt sätt förhoppnigsvis, det brukar det göra =)
Aa men hör senerey =)

<33





Minnen med med brudarna =) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0