29 oktober

tje! VILKEN RUTTEN DAG! i alla fall för mig, jag har bara suttit hemma och ruttnat hela dan, kollat på tv är typ det enda jag har gjort. Och jag har ett problem, jag måste fixa pengar fort, annars kommer jag inte få nån dricka:( suck, jag vill verkligen dricka när det halloween  å allt. FAst det e klart, det är ju inte allt men kul och sitta helt nykter medans alla är as packade :P


Nu vill jag inte vara taskig för jag kanske inte ska säga nåt, jag vene:P men förlåt, men LInda Rosing, asså vad har hon gjort, Förut när hon var med i Big brother så var hon helt okej och såg helt okej ut men nu har operat läpparna och skit, inte snyggt tycker jag. Aa men vet inte varför jag tog upp det, såg bild på henne när jag logga in..

Jamen vi höres <33





Jag förra halloween hah :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0